Veelgestelde vragen

Als ik een aanvraag doe of een reservering maak, hoe snel krijg ik dan antwoord?
Uw aanvraag/reservering wordt altijd binnen 24 uur in behandeling genomen. Recreatief.nl informeert u binnen deze tijd telefonisch of per e-mail of het beschikbaar is en zal met u de gestelde vragen die u heeft doornemen.

Hoe weet ik dat ik een definitieve reservering heb gemaakt?
Als u een definitieve reservering maakt krijgt u een bevestigingsmail van Recreatief.nl en ontvangt u tevens van de locatie waar wij uw reservering plaatsen een bevestiging met daarin de Algemene Voorwaarden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?
Recreatief.nl maakt voor u de reservering en van ons maar ook van de locatie waar u naar toe gaat ontvangt u een bevestiging. Zij bepalen hoe en wanneer er een (deel)betaling gedaan moet worden. Dit dient u dus in uw bevestiging terug te kunnen vinden.

Kan ik een annuleringsverzekering afsluiten?
Recreatief.nl sluit geen annuleringsverzekering af maar u kunt uiteraard altijd de reservering onder brengen bij uw eigen verzekeringsagent.

Kan ik mijn reservering ook wijzigen?
Uiteraard kunt u uw reservering wijzigen. Neemt u dan contact op met onze reserveringsmedewerkers op 0885405405. Zij zullen de wijzigingen met u doornemen en deze doorgeven.